PANDA.BIRU: Tahun depan Berubah.

Sunday, December 8, 2013

Tahun depan Berubah.


Semua sihat tak hari ni? Siapa tak sihat tu cepat-cepat makan ubat ya. Tapi jangan lupa ikut syarat makan ubat. Hehehe, saja je tanya.

Okay berbalik kepada tajuk di atas. Tahun depan banyak yang dah berubah. Ehhh, bukan yang tulah. Cuma 2-3 yang berubah. Nak tahu? Jom:

  • Baju pengawas berubah kat sekolah Ana.
  • Ana jadi pengawas. Sebaik pakai baju kurung je.
  • Adik Ana jadi pustakawan. (tak percaya adik aku ni boleh jadi) Tapi bajunya tetap sama.
  • Tahun depan sekolah hari Ahad-Khamis. Maklumlah, Ana tinggal kat Johor.

Tu je? Hermm. Itupun mahu hebohkan, kan? Takpe, Ana dah takda nak tulis entry pasal apa. Cuti-cuti macam ni mana ada yang boleh diceritakan. 

Okeylah bye !!!

Sebelum tu, Jom join Giveaway dari Ana. Jom -> HAPPY ANNIVERSARY FROM PANDA BIRU

No comments: