PANDA.BIRU: LOLALOLA, Entry selama 4 bulan!

Sunday, April 28, 2013

LOLALOLA, Entry selama 4 bulan!

WITH CIKGU SARENYAH )


Huhuhu, dah lama tak update. Blog pun dah lama tak dicuci. Tak apa. Insya-Allah, Ana akan jadikan blog ini cantik.
Kepada followers itu, Ana bermimpi, yang blog Ana ada orang gaduh. Pukul 7:45 pagi, cepat - cepat buka blog. Sebaiklah tiada apa  - apa. Tapi followers bertambah walaupun Ana tak update langsung ! Pelik bin Ajaib.

28 followers = 35 followers

Walaupun sikit, tapi inilah kali pertama Ana dapat mencecah 30 followers. Gembiranya.... Lain kali Ana buat followers bertuah. Nombornya adalah rahsia. Ana akan letak banner blog dia sampai Ana buat lagi followers bertuah. Bertuah tau sebab selalunya korang cuma 1 bulan je kan.

Hah, kan blog Ana dah lama tak updatekan, tengok bulan 5 nanti. Ana akan update fasal camping bersama adik lelaki Ana yang kuat nangis itu. Tapi, Ana nak dia berdikari. Ana tak nak jadi bangku dia lagi. Hah, kan Ana pernah update fasal camping tahun lepas, kan? Tahun lepas 3 hari, 2 malam. Tahun ni 2 hari 1 malam. Walaupun sikit update yang akan datang, tapi Ana akan panjangkan macam tahun lepas, nak tak?

Bulan ni pun ada cikgu pratikal. Jumaat hari terakhir mereka ada di sekolah Ana. Sebaiklah Ana dapat facebook Cikgu Sarenyah, Cikgu Eng Yi Min, Cikgu Hannan. Tapi tak dapat 2 lagi cikgu. Pada hari itu, kelas Ana, perempuan ramai nangis. Kami semua sayang sangat Cikgu Sarenyah dan Cikgu Eng Yi Min.Cikgu yang kami sayang pun nangis. Kami harap sangat cikgu belajar di sekolah ini selepas cikgu dah lulus ujian. Tapi lelaki jahat kat kelas Ana. Kalau nangis salah, kalau gembira salah. Ish, geramnya lahai.

Aduh, apa lagi nak cakap ya. Oh Ana suka main Shock, Hotel. Dapat credits percuma. Takyahlah Ana nak nangis tak dapat credits. Biasalah, Ana ni kebudak - budakkan. Tapi tak seronoklah kalau seseorang itu tak ada sifat kebudak - budakkan. Baru ingat sikit zaman kita muda - muda dulu. 

Okey. Dah panjang sangat ni. Lepas ni pandai - pandailah pakai cermin mata. Mesti korang dah sakit mata sebab dari tadi baca entry Ana yang datang dari mana. Tapi yang pasti, Ana dah update bagi korang yang dah terliur tunggu Ana  (Eh, adakah?) .

OKEY BYE GUYS. HOPE THE APRIL GOOD FOR EVERYBODY!


2 comments:

Haruno Hana 하나 said...

keep on blogging! hehe :)

Iehah Farihah said...

Blogwalking here..

xpe lah..asal x lupa terus ngan dunia blog ni.