PANDA.BIRU: KoSonG KaTa....

Friday, January 18, 2013

KoSonG KaTa....



Wah, lamanya tak update. Mungkin dah ada sarang labah - labah akan cerita TERAKHIR Ana pada 2012 ! Akhirnya, dapat juga memulakan update terbaru pada tahun 2013! Happy New Year. 

Ana nak memberi kata - kata jika tidak tahu nak cakap apa, nak tulis apa, nak buat apa ...

KHABAR PADA SI DIA

Ini biasa. Tanya sahaja akan kesihatan dia. Pasti dia terharu. Walaupun dah berlepas - lepasan, berjauh - jauhan, kamu masih menanyakan akan khabar dia. JUST SIMPLE ...

KERINDUAN ANDA

Kepada diri anda yang merasa merindui seseorang, anda boleh memberitahu, menulis surat, internet, SMS dan sebagainya. Ini pun tidaklah membuat anda kosong kata. JUST SIMPLE ...

KEADAAN ANDA SEKARANG

Ini lagi bagus. Beritahu yang bahawa anda rasa apa? Sesetengah orang ( bukan setengah :P ) mahu tahu akan keadaan seseorang. So, beritahu saja. Suka hati nak buat macam mana. Video boleh, macam idol Ana. OKEY ...

TAMBAHAN

Apa maksud itu? Itulah yang korang baca ni. Tips, tutorial, kisah. Ini semua sebagai tambahan. Tips tak tahu? Macam Ana, tak tahu nak tulis apa? Jadi buatlah tips tu ... EASY RIGHT? ...

MUKA BUKU

Facebook and Blogger adalah terbaik sebagai contoh. Ceritakan apa yang berlaku pada masa itu. Ambil cerita orang boleh tapi kena beritahu. Ini syarat dari Ana. Jangan cerita pasal keburukan orang, tahu? Walaupun orang yang anda tulis itu memburukkan orang lain, jangan ikut. INGAT ...

FREEBIES

Siapa tidak tahu apa itu freebies? Freebies adalah barangan dari internet atau pun dibuat sendiri tapi menggunakan internet. Buatlah kepada pembaca blogger korang tu. Sepanjang buat cerita, tapi hanya dapat tahi mata. Tapi Ana sedang buat. Lamalah. Tunggu tau. JUST SIMPLE ...

Okey, itu sahaja. Sekiranya ada tips yang mahu Ana buatkan, beritahu sahaja. Insya - Allah. ( jangan guna requets tutorial ). 


TATA TITI TUTU .... ^_^





No comments: