PANDA.BIRU: Alamak Boling !!

Friday, October 19, 2012

Alamak Boling !!

Dah lama dah tak update. Baru lepas peperiksaan akhir tahun Sekolah Kebangsaan Pintas Puding. Sekolah Agama Pintas Puding belum. Hahaha... Ana nak update fasal Ana masuk boling. Memang menakutkan. Ana dah takda pilihan lain dah. Bola Baling takda. Bola Jaring? Hermm, Ana rendah mana boleh. Terpaksalah masuk boling. Sebaik ada jurulatih muda kelas Ana ajarkan. Huuu, kat BP Mall, Batu Pahat, Johor.
Orang kata, bola boling hanya 1 KG. Iyekeh? Okeylah. Just testing. Lebih baik cuba dari tidak buat langsung. Nak buat apa? Karnival Sukan. Ana rasa Sk Parit Raja menang lagi. Sebab diorang pandai semua sukan. Tapi, nak latih diri, mesti kena lawan dengan orang kuat dulu. Mari kita membina semangat kita !!
Baiklah, ini sahaja Ana beritahu. Doakan Ana berjaya mengalahkan SK Parit Raja. Malaysia Boleh ! Kami Boleh !
Selamat Tinggal !

2 comments:

Haruno Hana 하나 said...

pernah main boling tp x suka sgt :)
sbb akak x suka dok tempat bising mcm kat bowling tu.. bunyi bla jatuh, org brsorak.. hehe

Raihana Husni said...

Iyekeh, tak jadilah macam tu :P