PANDA.BIRU: Kawan Lama Tetap Merindu.

Saturday, July 28, 2012

Kawan Lama Tetap Merindu.

Hai semua. Ana hari ni berasa sedih di hati. Kenapa? Ana rindu sangat kawan lama Ana darjah 3. Namanya jangan keliru tau. RAIHANA SYAHIRA. Hampir sama kan?  Ana panggilnya Raihana juga. Tapi kadang - kadang keliru siapa orang nak panggil semasa Ana dan kawan baik Ana bersama-sama. Bila di sekolah, ada gambar BFF Ana terpapar di sekolah, Ana selalu tengok gambarnya jika rindu. Lagipun, Ana banyak ketinggalan kawan Ana. Iaitu, Maulinda, Syahira dan banyak lagi. Ana rasa rindu sangat kat mereka. Alangkan bagusnya Tuhan bagi kesempatan supaya berjumpa mereka sehingga akhir tahun. BFF Ana ada facebook tapi tak boleh add. Kenapa? Dah ramai requets. Ana dah tak sabar nak chatting dengan dia. Tapi, takpelah. Mana tahu BFF Ana ingatkan Ana lagi. Baiklah, ini sahaja luanghan hati sedih Ana. Harap anda faham perasaan Ana ni. Walaupun ada orang di sana kata Ana apa - apa je, Ana tidak kisah. Janji, korang tahu isi sedih ini. Mahu dengar lagu Lebih Dari Indah untuk melepaskan rindu. Selamat Tinggal.

No comments: